تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ | شناسه مطلب : ۲۵۱۲۷ | تعداد بازدید :

«مديريت برند با رويكرد برنامه‌ريزي» بررسي مي‌شود


«مدیریت برند با رویکرد برنامه‌ریزی» بررسی می‌شود

کتاب‌ «مدیریت برند با رویکرد برنامه‌ریزی» چهارشنبه (۱۹خرداد ماه۱۴۰۰) در خانه کتاب و ادبیات ایران بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، معرفی و بررسی کتاب «مدیریت برند با رویکرد برنامه‌ریزی» با حضور  خداداد امینی (مولف کتاب)، الهام علی‌اکبر(منتقد) و مهدی مددخانی(منتقد) از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به صورت زنده پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت 15 از طریق آدرس http://www.aparat.com/khaneketab  در این نشست شرکت کنند.


نظرات کاربران

    نظر خود را درباره این مطلب، با دیگر بازدید کنندگان سایت به اشتراک بگذارید !

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *