خانه کتاب |صفحه اصلی|راهنمای خرید|تماس با ما|

كتاب نابينايي و كم‌بينايي

 

کتاب عصر دوم رسانه‌ها
کتاب  عصر دوم رسانه‌ها خرید اینترنتی کتاب
نمایش خلاصه کتابفیلم معرفی کتاب
موجودی: ندارد
قیمت: 1,200 تومان

عصر دوم رسانه‌ها

ناشر:

ایران

پدیدآوران:

مارک پاستر, غلامحسین صالحیار

موضوع:

رسانه‌های گروهی و تکنولوژی,رسانه‌های گروهی - نوآوری,رسانه‌های گروهی - جنبه‌های اجتماعی,انسان و ماشین

تعداد صفحه:

290

قطع:

رقعي

نوع جلد:

شومیز

تاریخ نشر:

78/04/19

نوبت چاپ:

1

محل نشر:

تهران

شمارگان:

3000
شابک: 964-6707-38-6

رده دیویی:

302.23

زبان کتاب:

فارسي

معرفی کوتاه:در این کتاب طی ده فصل، تحولات فن‌آوری جدید ارتباطی در پرتو تئوری‌های فرهنگی و اجتماعی با نگاهی نقادانه و به منظور ارزیابی روابط انسان و ماشین بررسی می‌شود .در این کتاب، مولف با مطرح ساختن تئوری‌های فرامدرنیسم مرتبط با رسانه‌های جدید، مقوله کثرت‌گرایی فرهنگی را شرح و تفسیر می‌کند ;سپس تحلیلی از دیدگاه‌های نظریه‌پردازانی چون((بودریارد))، ((لیوتار))، ((هابرماس))، ((هاراوی)) و ((کاتاری)) به دست می‌دهد .عناوین برخی فصل‌های کتاب عبارت‌اند از :((عصر دوم رسانه‌ها))، ((واقعیت بالقوه‌ی پست مدرن))، ((پست مدرنیسم و سیاست‌های چند گانگی فرهنگی))، ((شیوه‌ی اطلاع‌رسانی و پست مدرنیسم)) و ((سیاست در شیوه‌ی اطلاع‌رسانی)) . این کتاب برای دانشجویان رشته‌های ارتباطات، مطالعات فرهنگی و جامعه‌شناسی منتشر شده است .

کتابهای دیگر این ناشر
کتاب تلویزیون جهانی: بین‌المللی تا محلی
تلویزیون جهانی: بین‌المل...
کتاب زبان در تفکر هایدگر
زبان در تفکر هایدگر
کتاب فیلترهای خبری
فیلترهای خبری
کتاب شیوه‌های داستان‌نویسی: داستان بلند
شیوه‌های داستان‌نویسی:...
کتاب شیوه‌های مصاحبه در مطبوعات
شیوه‌های مصاحبه...
کتاب مجموعه تست‌های طبقه‌بندی شده‌ی درس به درس شیمی 3 (سال سوم متوسطه) با پاسخنامه‌ی کاملا تشریحی ...
مجموعه تست‌های طبقه‌بند...
کتاب های مرتبط کتاب های مرتبط

             ????? ???? ????

     

     02166962330

    ???? ????

    ???? 9 ??? 17

    ??????? 9 ??? 13

    ????? ???????
    کتابخرید اینترتی کتاب