برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

تلویزیون در جهان


۳۴۴ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 964-435-742-6-
تاریخ نشر:۸۱/۰۸/۱۸ قیمت :۱۶۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۸۴.۵۵۰۹
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در این مجموعه که به اهتمام گروهی از متخصصان و صاحب نظران مختلف جهان نگارش یافته است، تحولات مربوط به تلویزیون در سراسر جهان بررسی و ارزیابی می‌شود .در این بررسی پاره‌ای از اساسی‌ترین پرسش‌ها درباره "تلویزیون در جهان "و "تلویزیون جهانی "طرح و به آن پاسخ داده شده است .برخی از پرسش‌ها بدین قرار است :چگونه تجربه تماشای تلویزیون بر جوامع مختلف تاثیر می‌گذارد؟، چگونه با معیارهای سلیقه و مقبولیت برخورد می‌شود؟، تاثیر تلویزیون بر مقوله قدرت دولت‌ها چیست؟، نقش تلویزیون در زمینه فراپخش خدمات عمومی چیست؟، و تاثیر و نفوذ تلویزیون را در سال‌های پیش رو چگونه می‌توان دید؟ .


كتاب قبلی كتاب بعدی