برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

استراتژی‌های آلفا: شناخت استراتژی، ریسک و ارزش در سازمان


۲۲۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-8782-38-4
تاریخ نشر:۹۸/۰۵/۱۳ قیمت :۲۲۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۴۰۱۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
نوشتار حاضر به بررسی برنامه‌ریزی راهبردی، شناخت استراتژی، ریسک و ارزش در سازمان‌ها می‌پردازد. مؤلف در این کتاب شرح می‌دهد که درک استراتژی آلفا و نحوه تعامل آن‌ها با یکدیگر و همچنین شناخت کافی از استراتژی پیشرو، کلید آگاهی از تصمیمات و تعاملات راهبردی در تمامی بنگاه‌های کسب‌وکار و سازمان‌هاست. استراتژی آلفا ابزاری ضروری، قانع کننده و تحسین‌برانگیز برای کسانی هستند که به موضوعات استراتژی، برنامه‌ریزی استراتژیک، برنامه‌ریزی تجاری، مدیریت ریسک و تعاملات راهبردی علاقمندند. این کتاب مشتمل بر 8 فصل بوده که اولین آن استراتژی آلفا را تعریف می‌کند. مؤلف در فصل‌های بعد مدل پویای استراتژی آلفا، برنامه‌ریزی استراتژیک آلفا، برنامه‌ریزی کسب‌وکار آلفا، چشم‌انداز و مأموریت آلفا، مدیریت ریسک آلفا و فرهنگ‌ها و ارزش‌های آلفا و تأثیر آلفا را تشریح می‌کند.


كتاب قبلی كتاب بعدی