برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی


۱۶۰ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۲۰۰ نسخه ISBN: 978-600-7212-78-3
تاریخ نشر:۹۳/۰۸/۲۱ قیمت :۱۰۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۰۲۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
کتاب حاضر، حاصل سی سال تجربه در بازاریابی محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین‌المللی بوده و یک ابزار مناسب و لازم برای توسعه تجارت‌هایی با اندازه کوچک تا متوسط است. این کتاب برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط با تئوری‌های بازاریابی و رویه‌های عملی به این موضوع‌ها می‌پردازد. این کتاب به صاحبان کسب‌وکارهایی در مقیاس کوچک تا متوسط یا فعالان بازاریابی، یک روند تجربی کامل را ارائه می‌دهد که به یک برنامه بازاریابی درست منجر خواهد شد؛ به‌ویژه رویه‌ای که مناسب یک تجارت شخصی باشد. این کتاب اطلاعات و چهارچوب مورد نیاز برای توسعه یک برنامه بازاریابی را، از توسعه یا اصلاح مأموریت، هدف‌ها و استراتژی شرکت تا تأمین بودجه و اعمال تاکتیک‌ها فراهم می‌آورد که به رشد تجارت کمک خواهد کرد.


كتاب قبلی كتاب بعدی