برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

مدیریت گردشگری و هتل‌داری "رویکردهای کاربردی مدیریت بازاریابی، خدمات، قیمت‌گذاری، ارتباطات، تبلیغات، CRM...)


۲۸۸ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-5441-15-4
تاریخ نشر:۸۹/۰۳/۱۸ قیمت :۵۵۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۳۸.۴۷۹۱
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
نگارنده در کتاب حاضر به ارائة تئوری‌های کاربردی نوین در صنعت گردشگری و هتل‌داری پرداخته است. وی بدین‌منظور، نخست تعریفی جامع از گردشگری و هتل‌داری را ارائه داده، سپس مبانی مدیریت را شرح داده است. در ادامه نیز، دربارة مدیریت، بازاریابی، منابع انسانی، خدمات، تبلیغات، مدیریت کیفیت، روابط عمومی و مدیریت قیمت‌گذاری مطالبی را بازگو نموده است. در پایان نیز سازمان‌های گردشگری و هتل‌داری جهان معرفی شده‌اند. عنوان‌های برخی از مطالب کتاب عبارت‌اند از: ابعاد درمان شناختی صنعت گردشگری، بازارها و محصولات صنعت هتل‌داری، بازاریابی الکترونیک در گردشگری، مفهوم کالای فیزیکی و خدمات در صنعت گردشگری و هتل‌داری، و مدیریت سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری.


كتاب قبلی كتاب بعدی