برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

مبانی برنامه‌ریزی صنعت گردشگری


۲۹۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-964-530-272-4
تاریخ نشر:۸۷/۱۲/۰۳ قیمت :۲۸۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۳۸.۴۷۹۱
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
صنعت گردشگری با فراهم نمودن شرایطی برای استراحت، و کسب انرژی برای از سرگیری فعالیت‌های شغلی و اجتماعی، باعث می‌شود انسان‌ها در جان و تن خود احساس تازگی کنند و ضمن لذت بردن از شگفتی‌های طبیعی و انسان ساخت، هم‌زمان بتوانند با فرهنگ‌ها و تفاوت‌های یک‌دیگر آشنا شوند. نگارنده در کتاب حاضر، ضمن بیان کلیاتی در خصوص تاریخچه و تعاریف اصطلاحات گردشگری، اصول و توسعة صنعت گردشگری و نیز مدیریت و بازاریابی این صنعت را بررسی می‌کند. این کتاب به منزلة کتاب درسی به ارزش 2 واحد برای دانشجویان گرایش‌های مختلف رشتة جغرافیا در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدوین شده است.


كتاب قبلی كتاب بعدی